خانه معلم

این وبلاگ به عنوان پشتیبان وبلاگ apup.blogfa.com در مواقع قطع و عدم دسترسی و اشکال در سیستم بلاگفا می باشد.

خانه معلم

این وبلاگ به عنوان پشتیبان وبلاگ apup.blogfa.com در مواقع قطع و عدم دسترسی و اشکال در سیستم بلاگفا می باشد.

خانه معلم
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

خانه معلم

۲۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

اصلاحیه دستورالعمل برنامه تعالی مدیریت مدرسه

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ق.ظ

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۲۹
e.s

فانی در جشن شکوفه ها

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۰۱ ق.ظ

جشن شکوفه‌های یک میلیون و ۳۰۰ هزار کلاس اولی در سراسر کشور برگزار شد و زنگ آغاز سال تحصیلی با حضور وزیر آموزش و پرورش در دبستان حضرت زهرا(س) به صدا در آمد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه طرح رتبه بندی معلمان از اول مهر اجرایی می‌شود گفت: در حال حاضر احکام رتبه‌بندی معلمان در ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور در حال صدور است.

علی اصغر فانی در مراسم جشن شکوفه‌ها افزود: در مجموع 330 هزار کلاس درس در دوره ابتدایی پذیرای بیش از هفت میلیون دانش آموزان هستند.

وی با اشاره به اینکه معلمان و همکاران ما نقش اصلی را در تعلیم و تربیت ایفا می کنند گفت: خانواده ها نیز حضور موثری دارند و باید گفت فرزندان سرمایه اصلی خانواده‌ها هستند، زیرا آینده سازان ایران اسلامی‌اند. آموزش و پرورش وظیفه خود میداند که از این سرمایه‌ها صیانت کند.

وی افزود: مدرسه حضرت زهرای مرضیه که امروز جشن شکوفه‌ها در آن برگزار شده توسط یکی از خیرین مدرسه ساز احداث شده و امروز همزمان افتتاح می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: اول مهر بیش از 13 میلیون و 200 هزار دانش آموز در 105 هزار مدرسه با تلاش یک میلیون فرهنگی سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.

وی با اشاره به ضرورت ارتقای منزلت و معیشت معلمان و اقدامات انجام شده در این خصوص گفت: طرح رتبه بندی معلمان در همین راستا از اول مهر به اجرا در می‌آید و در حال حاضر احکام رتبه بندی معلمان در ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور در حال صدور است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۰۱
e.s

تعیین وضعیت کارمندان آزمایشی - رسمی

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۴۴ ق.ظ


دانلود فایل های ضمیمه بخشنامه فوق

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۴۴
e.s

بالاخره تکلیف فرهنگیان برای ادامه تحصیل چیست؟؟!!

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۳۱ ب.ظ

پیرو بخشنامه 710/11 مورخه 1394/06/17 مبنی بر منع ادامه تحصیل و عدم ارائه مدرک بیش از یک مقطع تحصیلی کارکنان دولت، امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه شماره 94-36 را برای ادامه تحصیل همکاران فرهنگی صادر کرده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۳۱
e.s

اجرای مرحله دوم آزمون های مجازی کتب شهید مطهری

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۱۵ ب.ظ

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۱۵
e.s

ابلاغ سیاست های پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۱۳ ب.ظ

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۱۳
e.s

دانلود فایل ضمیمه شامل مشخصات پروژه ها از طریق لینک زیر:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۱۱
e.s

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۲۷ ب.ظ

سید حسن حسینی مدیرکل امور اداری وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت:‌ طبق تفاهم با سازمان سنجش مقرر شد که نتایج  آزمون استخدامی آموزش و پرورش 30 مهر یا اول آبان اعلام شود.

وی افزود:‌ طبق قانون سازمان سنجش باید تا سه برابر ظرفیت اعلام نتیجه کند، پس از آن اقدامات مربوط به مصاحبه تخصصی و گزینش توسط آموزش و پرورش انجام می‌شود.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: ‌30 درصد سهم پذیرش مربوط به مصاحبه تخصصی و 70 درصد سهم آزمون است که نتایج این دو با یکدیگر،  نفرات پذیرفته شده را مشخص می‌کند. انجام این مراحل برای هر نفر حدود 140 هزار تومان هزینه دارد.

حسینی بیان کرد: بعد از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش، وزارت آموزش و پرورش در نیمه نخست آبان کار گزینش و مصاحبه را انجام می‌دهد و پس از اعلام نتایج دوره‌های آموزشی توسط دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود که جلسات مربوطه در این زمینه در حال برگزاری است و تلاش می‌کنیم از اواخر آبان یا اوایل آذر دوره‌های آموزشی را برگزار کنیم.

منبع: تسنیم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۲۷
e.s

مجوز برگزاری دوره آموزشی

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۴۴ ق.ظ

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۴۴
e.s

رونمایی از تک کارت بانک سرمایه

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۵۶ ق.ظ

با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از کارت هوشمند غیرتماسی و چندمنظوره « تک کارت سرمایه فرهنگیان» رونمایی شد.

به گزارش خانه معلم به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، « تک کارت سرمایه فرهنگیان » با استفاده از روش های نوین ، نیازهای همکاران فرهنگی در انتخاب یک سامانه جهت تجمیع و یکپارچه سازی خدمات متنوع رفاهی برآورده می شود.

بر این اساس، در این طرح کلیه پرسنل آموزش و پرورش ، کارت الکترونیکی ویژه ای را دریافت می کنند که بواسطه آن می توانند در قالب سیاست های انگیزشی و یا خدمات رفاهی طراحی شده از طرف وزارت آموزش و پرورش ، از خدمات و تسهیلات متنوعی بهره مند شوند.

بر اساس این گزارش؛ این کارت قابلیت استفاده به عنوان کارت پرسنلی، کارت بانکی، کارت ورود و خروج، کارت خرید اقساطی ، کارت استفاده از مراکز رفاهی و درمانی را دارا است.

این کارت چندمنظوره می تواند ضمن جایگزین شدن به جای چندین کارت متعدد، ‌مانند کارت بانکی، کارت شناسایی، کیف پول الکترونیک، کارت تخفیف و عضویت در باشگاه مشتریان وفادار، کارت مترو و اتوبوس و دیگر کارت های مرسوم در جامعه، خدماتی را ارائه دهد که باب آن هرگز بسته نخواهد شد و همگام با ارائه خدمات جدید، هر خدمت و سرویس دیگری هم بر روی این کارت قابل تعریف و ارائه خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۵۶
e.s