خانه معلم

این وبلاگ به عنوان پشتیبان وبلاگ apup.blogfa.com در مواقع قطع و عدم دسترسی و اشکال در سیستم بلاگفا می باشد.

خانه معلم

این وبلاگ به عنوان پشتیبان وبلاگ apup.blogfa.com در مواقع قطع و عدم دسترسی و اشکال در سیستم بلاگفا می باشد.

خانه معلم
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

خانه معلم

طرح ساماندهی دریافتی مقامات و مدیران کشور

سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۳۱ ب.ظ

روح‌الله حضرت پور گفت: طرح یک‌ فوریتی ساماندهی دریافتی مقامات و مدیران کشور و لزوم استرداد دریافتی‌های مازاد تصویب و به صحن علنی فرستاده شد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در قالب این طرح تصمیم گرفته شد در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری درباره مدیریت پرداختی‌های کشور، برای مدیران و مقامات کشوری سقف حقوق تعیین شود.
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقرر شد همه پرداختی‌های کشور به‌صورت متمرکز از وزارت امور اقتصادی و دارایی پرداخت شود.
وی گفت: در صورت پرداخت از سوی وزارت اقتصاد و دارایی می‌توان امیدوار بود که نظارت کافی به پرداختی‌ها وجود داشته باشد و از پراکندگی پرداختی‌ها جلوگیری شود.
حضرت‌پور گفت: مجلس با جدیت به‌دنبال ساماندهی و نظارت دقیق به حقوق‌های مدیران و مقامات کشور است.
وی افزود: در این طرح که در 10 ماده جمع‌بندی و تصویب شده خلأهای قانونی در خصوص حقوق و مزایای دریافتی مدیران رفع و تمهیدات لازم برای مقصرین در پرداخت حقوق‌های غیرمتعارف و برخورد با نهادهای نظارتی کم‌کار اندیشیده شده است.
حضرت‌پور گفت: وزارت امور اقتصادی و دارایی مکلف شده تا سامانه‌ای را برای ثبت دریافتی‌های مدیران و مسئولان در هر سه قوه، اعم از حقوق، پاداش و امثالهم را راه‌اندازی کند تا شفافیت لازم در مورد حقوق‌های دریافتی مدیران را در کشور شاهد باشیم.
به‌گفته وی این طرح در نخستین هفته کاری پس از تعطیلات تابستانی به صحن مجلس ارائه خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی