خانه معلم

این وبلاگ به عنوان پشتیبان وبلاگ apup.blogfa.com در مواقع قطع و عدم دسترسی و اشکال در سیستم بلاگفا می باشد.

خانه معلم

این وبلاگ به عنوان پشتیبان وبلاگ apup.blogfa.com در مواقع قطع و عدم دسترسی و اشکال در سیستم بلاگفا می باشد.

خانه معلم
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

خانه معلم

زد و بندهای مالی گسترده در صندوق ذخیره فرهنگیان

چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۴۳ ب.ظ

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: سوءاستفاده های زیادی در صندوق ذخیره فرهنگیان از سوی برخی از افراد صورت گرفته است و در این راستا سه نفر بازداشت شده اند و با قرار وثیقه آزاد هستند. تلاش خواهیم کرد این موضوع به سرعت پیگیری شود.

نماینده مردم رشت یادآور شد: ما از ابتدای مجلس دهم، موضوع تحقیق و تفحص صندوق ذخیره فرهنگیان را پیگیری کرده ایم؛ این صندوق اشکالات اساسی زیادی دارد و به وعده هایی که در آن داده شده، عمل نشده است.
وی اظهار داشت: در این راستا ما جلساتی را با وزیر آموزش و پرورش ومدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان برگزار کرده ایم ولی صحبت های آنان در این راستا قانع کننده نبود
نماینده مردم رشت تاکید کرد: بانک سرمایه، شرکت بیمه مردم، ماشین سازی و شرکت های مختلف اقتصادی زیادی زیرمجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان هستند که ما تلاش داریم در این راستا شفاف سازی لازم صورت گیرد.
وی گفت: متاسفانه صندوق ذخیره فرهنگیان وام های میلیاردی فراوانی داده است که از جمله آن می توان به وام بانک سرمایه به بابک زنجانی اشاره کرد.
کوچکی نژاد توضیح داد: این صندوق وام های 100 میلیارد تومانی و یا 200 میلیارد تومانی به افراد مختلف و تنها با چک می داده و در این راستا زد و بندهایی انجام می شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی