خانه معلم

این وبلاگ به عنوان پشتیبان وبلاگ apup.blogfa.com در مواقع قطع و عدم دسترسی و اشکال در سیستم بلاگفا می باشد.

خانه معلم

این وبلاگ به عنوان پشتیبان وبلاگ apup.blogfa.com در مواقع قطع و عدم دسترسی و اشکال در سیستم بلاگفا می باشد.

خانه معلم
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

خانه معلم

رونمایی از تک کارت بانک سرمایه

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۵۶ ق.ظ

با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از کارت هوشمند غیرتماسی و چندمنظوره « تک کارت سرمایه فرهنگیان» رونمایی شد.

به گزارش خانه معلم به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، « تک کارت سرمایه فرهنگیان » با استفاده از روش های نوین ، نیازهای همکاران فرهنگی در انتخاب یک سامانه جهت تجمیع و یکپارچه سازی خدمات متنوع رفاهی برآورده می شود.

بر این اساس، در این طرح کلیه پرسنل آموزش و پرورش ، کارت الکترونیکی ویژه ای را دریافت می کنند که بواسطه آن می توانند در قالب سیاست های انگیزشی و یا خدمات رفاهی طراحی شده از طرف وزارت آموزش و پرورش ، از خدمات و تسهیلات متنوعی بهره مند شوند.

بر اساس این گزارش؛ این کارت قابلیت استفاده به عنوان کارت پرسنلی، کارت بانکی، کارت ورود و خروج، کارت خرید اقساطی ، کارت استفاده از مراکز رفاهی و درمانی را دارا است.

این کارت چندمنظوره می تواند ضمن جایگزین شدن به جای چندین کارت متعدد، ‌مانند کارت بانکی، کارت شناسایی، کیف پول الکترونیک، کارت تخفیف و عضویت در باشگاه مشتریان وفادار، کارت مترو و اتوبوس و دیگر کارت های مرسوم در جامعه، خدماتی را ارائه دهد که باب آن هرگز بسته نخواهد شد و همگام با ارائه خدمات جدید، هر خدمت و سرویس دیگری هم بر روی این کارت قابل تعریف و ارائه خواهد بود.

سیدمحمد بطحایی در مراسم رونمایی از کارت سرمایه فرهنگیان بیان کرد: یکی از اقداماتی که منجر به بهبود خدمات رفاهی فرهنگیان می‌شود، کارت سرمایه است.

وی افزود: یکی از مهمترین سیاست‌های ما بهره‌وری و ارتقای این کارت است و به دلیل نبود امکانات مالی نتوانسته‌ایم به سطح کیفی و استانداردهای لازم برسیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش تصریح کرد: ارتقای بهره‌وری در کلام حاصل نمی‌شود و زمانی این اتفاق می‌افتد که فرآیندها و قوانین که مانع افزایش کارآیی می‌شود، بهبود یابد.

وی افزود: کارت سرمایه فرهنگیان موجب می‌شود تا خدمات رفاهی بهتری به فرهنگیان داده شود و این راه تسهیل یابد.

بطحایی بیان کرد: کارت سرمایه چندمنظوره امروز رونمایی می‌شود و البته در ابتدا کارکردهای کمی دارد، اما به مرور افزایش می‌یابد، به نحوی که همکاران ما دیگر نیاز به ارائه معرفی‌نامه به درمانگاه‌ها و مهمانسراهای ما ندارند، همچنین دیگر نمی‌خواهد اسناد پزشکی را از مراکز تحویل بگیرند و به شرکت بیمه‌ای بدهند، با این کارت این کار انجام می‌شود.

به گفته وی، فرهنگیان با این کارت، در زمان کمتر و صرف انرژی کمتر می‌توانند خدمات بهتری را دریافت کنند.

در ادامه نیز بیرانوند مدیرعامل بانک سرمایه گفت: فرهنگیان نردبان پیشرفت کشور تلقی می‌شوند.

وی افزود: کارت سرمایه فرهنگیان موجب ارتقای مقام معلم می‌شود و خدمات رفاهی و بانکی تسهیل می‌یابد.

بیرانوند یادآور شد: فرهنگیان با عضویت در باشگاه ایرانیان به رشد اقتصادی کشور کمک می‌کنند و از خدمات بهره‌مند خواهند شد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی