خانه معلم

این وبلاگ به عنوان پشتیبان وبلاگ apup.blogfa.com در مواقع قطع و عدم دسترسی و اشکال در سیستم بلاگفا می باشد.

خانه معلم

این وبلاگ به عنوان پشتیبان وبلاگ apup.blogfa.com در مواقع قطع و عدم دسترسی و اشکال در سیستم بلاگفا می باشد.

خانه معلم
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

خانه معلم

تسهیلات برای سفر به عتبات عالیات

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۷ ق.ظ

به گزارش خانه معلم سید شمس الدین انوار مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی هوایی، جهانگردی و زیارتی زاگرس وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان، از اعطای تسهیلات بدون کارمزد به فرهنگیان برای سفر به عتبات عالیات خبر داد و اظهار داشت: کل هزینه تور برای هر نفر مبلغ یک میلیون و ٥٠٠ هزار تومان است که فرهنگیان تنها ٥٠٠ هزار تومان آن را به صورت نقد در موقع ثبت‌نام می پردازند و مابقی این مبلغ به صورت اقساط ١٠ ماهه به وسیله چک و یا کسر از حقوق، بدون کارمزد قابل پرداخت است.

وی افزود: زیارت عتبات عالیات از آذرماه آغاز و تا پایان اسفند سال ۱۳۹۴ ادامه خواهد داشت و فرهنگیان شاغل و بازنشسته و خانواده درجه یک آنها می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

 مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی هوایی، جهانگردی و زیارتی زاگرس با بیان اینکه پروازها از سه مبدأ تهران، اصفهان و مشهد انجام می شود، خاطر نشان کرد: در حال رایزنی با فرودگاه‌های دیگر کشور هستیم تا پرواز‌ها از تمام استان‌ها انجام شود.

انوار مهلت ثبت نام سفر به عتبات عالیات را تا ٢٠ مهرماه اعلام کرد و گفت: بخشنامه تدوین شده در این راستا در حال مستند سازی است و به تمام کشور ارسال خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی شرکت مسافرتی جهانگردی زاگرس به آدرس zagrostours.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های ٦٨ – ٨٨٣٨١٦٥٨ تماس بگیرند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی