خانه معلم

این وبلاگ به عنوان پشتیبان وبلاگ apup.blogfa.com در مواقع قطع و عدم دسترسی و اشکال در سیستم بلاگفا می باشد.

خانه معلم

این وبلاگ به عنوان پشتیبان وبلاگ apup.blogfa.com در مواقع قطع و عدم دسترسی و اشکال در سیستم بلاگفا می باشد.

خانه معلم
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

خانه معلم

تجمع فرهنگیان پس از اجرای طرح رتبه بندی

پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۹ ب.ظ

صبح امروز شانزدهم مهرماه 1394 فرهنگیان پایتخت و شهرستان های مختلف کشور از جمله اهواز، رشت، بوشهر، همدان مشهد در اعتراض به مشکلات معیشتی و منزلت فرهنگیان در جامعه در مقابل ادارات آموزش و پرورش شهرستان خود تجمع و خواهان رسیدگی به مطالباتشان شدند.

با اجرای ناقص فاز اول طرح رتبه بندی که خلاف وعده های وزیر آموزش و پرورش بود و هیچ نشانی از افزایش حداقلی و حداکثری مطرح شده نبود، اغلب فرهنگیان به تفاوت دریافتی خود با کارمندان نهادهای دیگر دولت معترض بودند.

علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش که پیشتر از تلاش دولت برای کم کردن این فاصله خبر داده بود، امروز هم از فرهنگیانی که به رتبه بندی خود معترض اند خواست تا برای رفع مشکل به ادارات آموزش و پرورش مناطقشان مراجعه کنند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۶

نظرات  (۳)

۱۸ دی ۹۴ ، ۱۸:۲۷ فانی ، فانی بشی
فانی مرگت باد . شرمنده در پیشگاه احدیت
سلام:خسته نباشید،دوست عزیز
پاسخ:
سلام. ممنون. سلامت و پایدار باشید همکار گرامی و پرتلاش.
وزیر نالایق و بی کفایت هم مرگت باد ... هم ننگت باد

ازمعلم بودن خودم با وجود تو شرمنده و هزاران بار پشیمانم...
پاسخ:
معلم عزیز در مواجهه با هر ناخوشایندی از سوی مردم، تکرار چند بار ذکر " سبحان الله و الحمدالله و لااله الا الله والله اکبر " ارامش را بر قلب و جان آدمی به ارمغان می آورد بلاشک.
بر بزرگترین معلم بشر یعنی پیمبر خاتم (صلی الله علیه و آله وصلم ) هم سختی های زیادی وارد شده و جا دارد ما امت محمدی و بخصوص معلمان و رهروان و ادامه دهندگان این راه روشن و تعلیم و تربیت دهندگان جامعه، با سختی های دنیوی خود را نبازیم و راه خود را ادامه داده و فقط و فقط چشم انتظار نعمات خدا باشیم. و از انتخاب شغل معلمی سرافکنده و پشیمان نباشیم چون خدا اعلم به همه امور است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی