خانه معلم

این وبلاگ به عنوان پشتیبان وبلاگ apup.blogfa.com در مواقع قطع و عدم دسترسی و اشکال در سیستم بلاگفا می باشد.

خانه معلم

این وبلاگ به عنوان پشتیبان وبلاگ apup.blogfa.com در مواقع قطع و عدم دسترسی و اشکال در سیستم بلاگفا می باشد.

خانه معلم
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

خانه معلم

کمیته رسیدگی به معیشت فرهنگیان تعطیل شد!!

دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۲۶ ب.ظ

جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: با توجه به اینکه در جلسات کمیته رسیدگی به معیشت فرهنگیان به هیچ نتیجه ای دست نیافتیم و اعتباری برای پرداخت معوقات فرهنگیان از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی تامین نشد لذا این کمیته تعطیل شد.

وی درباره وضعیت کمیته رسیدگی به معیشت فرهنگیان، اظهارداشت: برای حل مشکلات فرهنگیان مقرر شد تا کمیته رسیدگی به معیشت فرهنگیان با حضور ۵ نفر از نمایندگان مجلس، رئیس و نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزیر آموزش و پرورش تشکیل شود که این اتفاق افتاد.

کوچکی نژاد افزود: ۶ جلسه این کمیته تشکیل شد اما به هیچ نتیجه عملی دست نیافتیم و نمایندگان از جمله بنده در جلسات دیگر این کمیته شرکت نکردم و شنیدم که این کمیته دیگر جلساتی برگزار نمی کند و تعطیل شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: در این جلسات مقرر شد مبلغ مورد نظر بازنشستگان فرهنگی توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تعیین تکلیف شود اما به دلیل اینکه به هیچ نتیجه عملی دست نیافتیم و سازمان مدیریت اعتبار وزارت آموزش و پرورش را تامین نکرد این کمیته تعطیل شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۸

نظرات  (۱)

سلام به همکاران 
با 16 سال سابقه و 12 سال منطقه محروم به صورت غیر بومی و رتبه خبره  ومدرک ارشد290 تومان اضافه شد که 25تومان مالیات کسر شود 265 تومان اینهمه تو بوقو کرنا کردند حالا چرا اعتراضی ازهمکاران بلند نمی شود؟
یک سوال:قرار بود تیرسال بعد رتبه عالی بدهند با این بخشنامه آیا باید 3 سال بگذرد یا فاصله سنوات قبلی ها سرجایشان است؟اختلاف پرداخت رتبه بندی قبلی که مثلا 80 تومان بود را در اختلاف پرداخت این رتبه بندی های جدید لحاظ میکنند یا لحاظ شده است؟منظورم این است که طبق تغییر رتبه بندی قبل 80 تومان اضافه میشد و طبق جدید فرضا 180 تومان آیا 80تومان قبلی در این 180 لحاظ شده یا 260 اضافه باید بشود که از این ها بعید است که پرداخت کنندممنون
پاسخ:
سلام
سنوات قبل سرجایشان است. یک افزایش بابت رتبه بندی جدید و یک افزایش هم بابت ارتقا رتبه خواهید داشت. البته اگر بخواهند حق و قانون را رعایت کنند!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی