خانه معلم

این وبلاگ به عنوان پشتیبان وبلاگ apup.blogfa.com در مواقع قطع و عدم دسترسی و اشکال در سیستم بلاگفا می باشد.

خانه معلم

این وبلاگ به عنوان پشتیبان وبلاگ apup.blogfa.com در مواقع قطع و عدم دسترسی و اشکال در سیستم بلاگفا می باشد.

خانه معلم
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

خانه معلم

ادامه تحصیل فرهنگیان "آزاد" است!!

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴ ب.ظ

علی‌اصغر فانی در جمع معلمان شهرستان‌های شاهرود، میامی و دامغان در دانشگاه شاهرود، درباره ادامه تحصیل کارکنان اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بخشنامه حق تحصیل را تنها در یک مقطع درسی برای کارکنان دولت صادر کرده است اما با تلاش‌های فراوان، این مهم درباره کارکنان آموزش و پرورش به واسطه اهمیت به‌روز بودن دانش معلمان، استثنا شد و معلمان در این مورد مشکلی ندارند.

 شرکت در گردهمایی فرهنگیان شاهرود و دامغان از برنامه های فانی وزیر آموزش و پرورش در سفر به استان سمنان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بود.

فانی همچنین  به بخشنامه تدریس شش ساعت در هفته مدیران و معاونان مدارس اشاره کرد و آن را دارای دو حُسن بزرگ دانست و در دفاع از این بخشنامه افزود: دو حسن بزرگ در تدریس معاونان و مدیران وجود دارد که حتی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز بوده است و آن هم تقویت نظام آموزشی کشور با توجه به کمبود نیروی انسانی است و دیگری این است که مدیران و معاونان، تدریس را برای خود تکرار می‌کنند تا نحوه آن را فراموش نکنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی