خانه معلم

این وبلاگ به عنوان پشتیبان وبلاگ apup.blogfa.com در مواقع قطع و عدم دسترسی و اشکال در سیستم بلاگفا می باشد.

خانه معلم

این وبلاگ به عنوان پشتیبان وبلاگ apup.blogfa.com در مواقع قطع و عدم دسترسی و اشکال در سیستم بلاگفا می باشد.

خانه معلم
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

خانه معلم

بزودی مطالبات بازنشستگان فرهنگی پرداخت می شود

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۲۵ ب.ظ
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پرداخت نشدن مطالبات بازنشستگان این وزارتخانه، وعده داد که مطالبات آن دسته از بازنشستگانی که از نیمه دوم سال گذشته تاکنون تنها 20 درصد از پاداش خود را دریافت کرده‌اند، بزودی پرداخت شود.
علی‌اصغر فانی در جمع معلمان شهرستان‌های شاهرود، میامی و دامغان در دانشگاه شاهرود، با اعلام این خبر اظهار کرد: از اختلاف فاحش در دریافتی بازنشستگان قبل و بعد از سال 86 آگاهم و از همین‌رو همه تلاش خود را برای رفع این مهم به‌کار می‌گیرم.
وزیر آموزش و پرورش، با بیان اینکه "از تفاوت دریافتی حقوق و مزایای بازنشستگان آموزش و پرورش اطلاع دارم"، گفت: با بازنشسته شدن، پرونده‌ معلمان و فرهنگیان از آموزش و پرورش به کانون بازنشستگان کشوری می‌رود اما با این حال پیگیر حقوق و مزایای معلمان بازنشسته‌ هستیم تا بتوانیم دریافتی آنها را تا حد امکان افزایش دهیم.
وی ادامه داد: این موضوع را در همه جلسات و از جمله در حاشیه جلسات دولت یا نشست‌هایی که با مسئول سازمان مدیریت داشته‌ام مطرح می‌کنم تا روند پرداخت این مطالبات بزودی انجام شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی