خانه معلم

این وبلاگ به عنوان پشتیبان وبلاگ apup.blogfa.com در مواقع قطع و عدم دسترسی و اشکال در سیستم بلاگفا می باشد.

خانه معلم

این وبلاگ به عنوان پشتیبان وبلاگ apup.blogfa.com در مواقع قطع و عدم دسترسی و اشکال در سیستم بلاگفا می باشد.

خانه معلم
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

خانه معلم

۲۷ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

واسپاری خودرو تندر 90 - E2 - آبان 94 ویژه فرهنگیان

پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۸ ب.ظ

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۶:۴۸
e.s
سید محمد بطحایی در دیدار با فرهنگیان شهرستان عسلویه اظهارکرد : با افزایش اعتبار طرح رتبه بندی می توانیم مکانیزم سنجش صلاحیت های حرفه ای معلمان را اجرایی کنیم و نظام پرداخت ها را رو به جلو ببریم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد : برای ادامه تحصیل فرهنگیان منعی وجود ندارد اما اعمال مدرک آن ها منوط به مذاکره ای خواهد بود که با سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواهیم داشت .

وی خاطرنشان کرد: مجلس و دولت به دنبال فراهم کردن ارتقای کار کیفی در آموزش و پرورش هستند و امیدواریم در احکامی که برای برنامه ششم توسعه پیش بینی شده است بتوانیم در سال آینده گام های جدی برای ارتقا و بهسازی نیروی انسانی برداریم.

بطحایی افزود : در اغلب سازمان ها عملکرد کارکنان با میزان دریافتی تناسبی ندارد اما در نظام رتبه بندی،  متناسب با میزان و کیفیت مطلوب عملکرد میزان دریافتی معلمان بیشتر می شود .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۲:۱۵
e.s

افزایش حقوق فرهنگیان ایثارگر در آینده نزدیک

چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۰ ب.ظ

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران از اجرای ماده ۵۱ قانون جامع ایثارگران و به تبع آن افزایش ۲۵ درصدی حقوق ایثارگران فرهنگی خبرداد.

محمد حسین کفراشی مدیر کل امور شاهد و ایثارگران در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وضعیت پیگیری ماده ۵۱ و احقاق حقوق ایثارگران گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده از سوی معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش، پرداخت ماده‌ی ۵۱ در آینده‌ای نزدیک انجام می شود.

وی در ادامه با بیان جزئیات این طرح ، تصریح کرد: اخیرا با توجه به پیگیری ها، به صورت شفاهی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی موافقت خود را مبنی بر اجرای ماده ۵۱ جامع ایثارگری اعلام کرده است.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران خاطر نشان کرد: از لحاظ تخصیص اعتبارات آموزش و پرورش هیچ مشکلی از نظر پرداخت ندارد.

کفراشی در خصوص میزان افزایش حقوق با توجه به اجرای این ماده گفت:بر اساس قانون کلیه دستگاه‌ها موظفند ۲۵ درصد از حداقل حقوق کارکنان دولت را بر میزان دریافتی شهدا و ایثارگران اعمال کنند .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۲:۱۰
e.s

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: مکاتباتی با سازمان مدیریت داشته‌ایم و قول داده‌اند که اگر گشایشی اتفاق بیفتد، پرداخت رفاهی به معلمان صورت گیرد.

بطحایی با بیان اینکه موضوع پرداخت رفاهی به معلمان در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: در حال پیگیری هستیم تا معلمان همانند سایر دستگاه‌های دولتی بتوانند در طول سال در نوبت‌های مختلف از این کمک‌های رفاهی استفاده کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: بنا این است که 4 نوبت در سال به فرهنگیان، رفاهی پرداخت شود، اما متأسفانه با تنگناهای خزانه مواجه شدیم و یک نوبت برای ماه رمضان پرداخت شد و امیدواریم در همین ایام بتوانیم یک نوبت دیگر را آماده پرداخت کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۳:۴۷
e.s

تجمع فرهنگیان پس از اجرای طرح رتبه بندی

پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۹ ب.ظ

صبح امروز شانزدهم مهرماه 1394 فرهنگیان پایتخت و شهرستان های مختلف کشور از جمله اهواز، رشت، بوشهر، همدان مشهد در اعتراض به مشکلات معیشتی و منزلت فرهنگیان در جامعه در مقابل ادارات آموزش و پرورش شهرستان خود تجمع و خواهان رسیدگی به مطالباتشان شدند.

با اجرای ناقص فاز اول طرح رتبه بندی که خلاف وعده های وزیر آموزش و پرورش بود و هیچ نشانی از افزایش حداقلی و حداکثری مطرح شده نبود، اغلب فرهنگیان به تفاوت دریافتی خود با کارمندان نهادهای دیگر دولت معترض بودند.

علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش که پیشتر از تلاش دولت برای کم کردن این فاصله خبر داده بود، امروز هم از فرهنگیانی که به رتبه بندی خود معترض اند خواست تا برای رفع مشکل به ادارات آموزش و پرورش مناطقشان مراجعه کنند.


۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۴ ، ۱۷:۳۹
e.s

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مهر ۹۴ ، ۱۲:۳۹
e.s

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مهر ۹۴ ، ۱۲:۳۷
e.s

تلاش برای تسهیل در ادامه تحصیل فرهنگیان

چهارشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۱ ب.ظ

علیرضا جدایی در ارتباط با گلایه برخی از فرهنگیان مبنی بر ارسال بخشنامه ای در خصوص نحوه ادامه تحصیل و اعمال مدارک تحصیلی جدید ، اظهارکرد: در 17 شهریور گذشته بخشنامه ای از سوی آموزش و پرورش صادر شد که براساس آن کارکنان پس از استخدام تنها یک مدرک بالاتر را می توانند جهت ارتقای شغلی خود ارایه دهند.

وی تأکید کرد: این بخشنامه از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی صادر شد و تمام کارکنان دولت را شامل می شود و صرفاً مشمول حال فرهنگیان نیست.

رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گفت: برهمین اساس برای کارکنان زیر دیپلم به دیپلم ، دیپلم به فوق دیپلم ، فوق دیپلم به کارشناسی، کارشناسی به کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد به دکترا تنها یک بار ارایه مدرک تحصیلی ممکن است.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر دستگاهی یا سازمانی به ارتقا بیش از یک مدرک تحصیلی برای کارکنان خود نیاز داشته باشد یا در برخی مشاغل ارتقا نیاز باشد، چه تمهیداتی اندیشیده ، عنوان کرد: در این موارد اگر دستگاهی نیاز به ارتقای بیش از یک مدرک تحصیلی بالاتر برای کارمندان خود داشته باشد نیازمند اخذ مجوز از شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی است.

به گزارش وزارت آموزش و پرورش، وی درباره افرادی که قبل از صدور این بخشنامه در آزمون دانشگاه ها شرکت کرده و پذیرفته شده اند و هم اکنون به تحصیل اشتغال دارند، افزود: به منظور مساعدت به این افراد طی اطلاعیه ای با ادامه تحصیل آنها فارغ از ممنوعیت بیش از یک مقطع بالاتر در سال جدید موافقت شد.

جدایی در خصوص تفاوت آموزش و پرورش با سایر نهادها و لزوم بازآموزی و به روز بودن معلمان عنوان کرد: با توجه به ضرورت ارتقای سطح علمی معلمان، آموزش و پرورش در حال بررسی موضوع است تا مجوزهای لازم را برای تسهیل در ادامه تحصیل فرهنگیان اخذ کند و به محض حصول نتیجه از طریق پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش اطلاع رسانی خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مهر ۹۴ ، ۱۲:۲۱
e.s

کاربرگ محاسبه حکم

سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۹ ب.ظ

کاربرگ اکسل محاسبه حکم با اعمال تغییرات رتبه بندی



لطفا با بیان انتقادات و مشکلات کاربرگ و نظرات خود ما را در ارائه بهتر کاربرگ یاری فرمائید.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۲:۳۹
e.s

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۲:۳۰
e.s