خانه معلم

این وبلاگ به عنوان پشتیبان وبلاگ apup.blogfa.com در مواقع قطع و عدم دسترسی و اشکال در سیستم بلاگفا می باشد.

خانه معلم

این وبلاگ به عنوان پشتیبان وبلاگ apup.blogfa.com در مواقع قطع و عدم دسترسی و اشکال در سیستم بلاگفا می باشد.

خانه معلم
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

خانه معلم

۲۴ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

مجوز برگزاری دوره آموزشی مدیریت ارتباطات

شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۳۴ ب.ظ

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۸:۳۴
e.s

بزودی مطالبات بازنشستگان فرهنگی پرداخت می شود

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۲۵ ب.ظ
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پرداخت نشدن مطالبات بازنشستگان این وزارتخانه، وعده داد که مطالبات آن دسته از بازنشستگانی که از نیمه دوم سال گذشته تاکنون تنها 20 درصد از پاداش خود را دریافت کرده‌اند، بزودی پرداخت شود.
علی‌اصغر فانی در جمع معلمان شهرستان‌های شاهرود، میامی و دامغان در دانشگاه شاهرود، با اعلام این خبر اظهار کرد: از اختلاف فاحش در دریافتی بازنشستگان قبل و بعد از سال 86 آگاهم و از همین‌رو همه تلاش خود را برای رفع این مهم به‌کار می‌گیرم.
وزیر آموزش و پرورش، با بیان اینکه "از تفاوت دریافتی حقوق و مزایای بازنشستگان آموزش و پرورش اطلاع دارم"، گفت: با بازنشسته شدن، پرونده‌ معلمان و فرهنگیان از آموزش و پرورش به کانون بازنشستگان کشوری می‌رود اما با این حال پیگیر حقوق و مزایای معلمان بازنشسته‌ هستیم تا بتوانیم دریافتی آنها را تا حد امکان افزایش دهیم.
وی ادامه داد: این موضوع را در همه جلسات و از جمله در حاشیه جلسات دولت یا نشست‌هایی که با مسئول سازمان مدیریت داشته‌ام مطرح می‌کنم تا روند پرداخت این مطالبات بزودی انجام شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۴ ، ۲۳:۲۵
e.s

ادامه تحصیل فرهنگیان "آزاد" است!!

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴ ب.ظ

علی‌اصغر فانی در جمع معلمان شهرستان‌های شاهرود، میامی و دامغان در دانشگاه شاهرود، درباره ادامه تحصیل کارکنان اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بخشنامه حق تحصیل را تنها در یک مقطع درسی برای کارکنان دولت صادر کرده است اما با تلاش‌های فراوان، این مهم درباره کارکنان آموزش و پرورش به واسطه اهمیت به‌روز بودن دانش معلمان، استثنا شد و معلمان در این مورد مشکلی ندارند.

 شرکت در گردهمایی فرهنگیان شاهرود و دامغان از برنامه های فانی وزیر آموزش و پرورش در سفر به استان سمنان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بود.

فانی همچنین  به بخشنامه تدریس شش ساعت در هفته مدیران و معاونان مدارس اشاره کرد و آن را دارای دو حُسن بزرگ دانست و در دفاع از این بخشنامه افزود: دو حسن بزرگ در تدریس معاونان و مدیران وجود دارد که حتی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز بوده است و آن هم تقویت نظام آموزشی کشور با توجه به کمبود نیروی انسانی است و دیگری این است که مدیران و معاونان، تدریس را برای خود تکرار می‌کنند تا نحوه آن را فراموش نکنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۴ ، ۲۳:۱۴
e.s

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۶:۳۹
e.s

بخشنامه اصلاح نیروی انسانی در شاخه کاردانش

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۳۶ ب.ظ

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۶:۳۶
e.s

کارت اعتباری از هفته آینده برای فرهنگیان

سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۴۰ ق.ظ

کارت اعتباری از هفته آینده برای فرهنگیان و افراد مشمول صندوق بازنشستگی داده می‌شود

خسرو تاج سخنگو و قائم‌مقام  وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری دوشنبه 18 آبان ماه در پاسخ به سؤالی پیرامون زمان تحویل کارت‌های اعتباری اظهار داشت: این طرح برای اکثریت مردم جامعه در نظر گرفته شده است که ابتدا از فرهنگیان و صندوق بازنشستگی آغاز می‌شود .

وی با بیان این که از هفته آینده برای فرهنگیان و افراد مشمول صندوق بازنشستگی کارت‌های اعتباری داده خواهد شد ادامه داد: در نظام توزیع به جای خرید نقدی اسناد اعتباری برای خرید مردم می‌توانند استفاده کنند.

سقف کارت‌های اعتباری بر هر فرد 10 میلیون تومان است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۴ ، ۰۵:۴۰
e.s

کمیته رسیدگی به معیشت فرهنگیان تعطیل شد!!

دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۲۶ ب.ظ

جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: با توجه به اینکه در جلسات کمیته رسیدگی به معیشت فرهنگیان به هیچ نتیجه ای دست نیافتیم و اعتباری برای پرداخت معوقات فرهنگیان از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی تامین نشد لذا این کمیته تعطیل شد.

وی درباره وضعیت کمیته رسیدگی به معیشت فرهنگیان، اظهارداشت: برای حل مشکلات فرهنگیان مقرر شد تا کمیته رسیدگی به معیشت فرهنگیان با حضور ۵ نفر از نمایندگان مجلس، رئیس و نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزیر آموزش و پرورش تشکیل شود که این اتفاق افتاد.

کوچکی نژاد افزود: ۶ جلسه این کمیته تشکیل شد اما به هیچ نتیجه عملی دست نیافتیم و نمایندگان از جمله بنده در جلسات دیگر این کمیته شرکت نکردم و شنیدم که این کمیته دیگر جلساتی برگزار نمی کند و تعطیل شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: در این جلسات مقرر شد مبلغ مورد نظر بازنشستگان فرهنگی توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تعیین تکلیف شود اما به دلیل اینکه به هیچ نتیجه عملی دست نیافتیم و سازمان مدیریت اعتبار وزارت آموزش و پرورش را تامین نکرد این کمیته تعطیل شد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۶:۲۶
e.s

معاون رسانه ای وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد:پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از 20 آبان می توانند برای اعلام زمان مصاحبه و گزینش به پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش به نشانی medu.ir مراجعه کنند.
رسول پاپایی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: زمان و مکان مصاحبه حضوری از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی در هر استان و منطقه در پایگاه اینترنتی آموزش و پرورش مشخص شده است .
وی تاکید کرد: از میان مصاحبه شوندگان 5 هزار نفر از افراد حائز شرایط انتخاب می شوند و پس از طی مراحل گزینش به استخدام آموزش و پرورش درخواهند آمد.
پاپایی خاطرنشان کرد: دوره آموزشی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش پس از مصاحبه و طی مراحل گزینش در دانشگاه فرهنگیان آغاز خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آبان ۹۴ ، ۱۶:۴۵
e.s
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۹۴ ، ۲۱:۰۸
e.s

برنامه امتحانات نهایی دیماه 94

شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۵۷ ب.ظ

برنامه امتحانات نهایی دیماه 94 رشته های نظری و فنی و حرفه ای و بزرگسالان را از لینک پایین دانلود فرمایید


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۹۴ ، ۱۷:۵۷
e.s