خانه معلم

این وبلاگ به عنوان پشتیبان وبلاگ apup.blogfa.com در مواقع قطع و عدم دسترسی و اشکال در سیستم بلاگفا می باشد.

خانه معلم

این وبلاگ به عنوان پشتیبان وبلاگ apup.blogfa.com در مواقع قطع و عدم دسترسی و اشکال در سیستم بلاگفا می باشد.

خانه معلم
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

خانه معلم

بسیاری از فرهنگیان هستند که منتظر بودند تا از تسهیلات اعطایی بانک سرمایه استفاده کنند و به هیچ عنوان نتوانستند حتی پنج میلیون تومان وام کم بهره از این بانک دریافت کنند، این در حالی است که همین فرهنگیان برای دریافت وام پنج میلیون تومانی از سایر بانک‌ها باید سر خم کنند و مدارک و ضامن‌های متعددی به بانک ارائه دهند.
چرا بانک سرمایه حامی مالی و پشتیبان فرهنگیان نشد و چرا این بانک به سرمایه داران بزرگ وام‌های کلان پرداخت کرد و آنها نتوانستند این وام‌ها را بازپس دهند؟
به گفته مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان، 3285 میلیارد تومان از پول بانک سرمایه فقط در دست پنج نفر است که آنها این پول‌ها را پس نمی‌دهند. چرا همین مقدار وامی که به این پنج نفر داده شد، به صورت خرد به فرهنگیان اعطا نشد تا قسمتی از مشکلات معیشتی خود را مرتفع کنند؟
با یک حساب سرانگشتی، اگر همین مقدار وامی را که به پنج نفر داده‌اند، به 800 هزار عضو صندوق ذخیره پرداخت می‌کردند به هر فرهنگی بیش از 4 میلیون تومان می‌رسید.
متأسفانه در این بین تعدادی از مدیران و مسئولانی که در رأس امروز این بانک و صندوق ذخیره فرهنگیان بودند و هستند نتوانستند از تاراج اموال فرهنگیان جلوگیری کنند و نه تنها این هلدینگ کمک حال فرهنگیان نشده است بلکه به آیینه‌ای برای افسوس خوردن تبدیل شده است.
مردم و فرهنگیان می‌دانند و می‌توانند در خصوص وضعیت فعلی صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت‌های تابعه، پول‌هایی که از حساب آنها کسر می‌شود و همچنین وضعیت معیشتی و رفاه خود تصمیم گیری کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی