خانه معلم

این وبلاگ به عنوان پشتیبان وبلاگ apup.blogfa.com در مواقع قطع و عدم دسترسی و اشکال در سیستم بلاگفا می باشد.

خانه معلم

این وبلاگ به عنوان پشتیبان وبلاگ apup.blogfa.com در مواقع قطع و عدم دسترسی و اشکال در سیستم بلاگفا می باشد.

خانه معلم
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

خانه معلم

پرویز پرستویی با انتشار عکسی در اینستاگرامش نوشت:

سرمایه دار عزیز یادت هست…؟ هردو تحقیق می کردیم 
من در مورد شیوه های آموزش بهتر به فرزندت 
و تو برای روش های سرمایه‌گذاری بهتر!!! هر دو چک می کردیم 
من دفتر کودک تو را 
و تو نرخ بازار را! 
هردو می اندیشیدیم 
من به آینده کشورم 
وتو به آینده خودت! 
هردو گوش می کردیم 
من به وجدانم 
و تو به نرخ بازار! 
هر دو می جنگیدیم 
من با جهل 
و تو با جیب! 
هردو استفاده می کردیم 
من از نمره های کلاسی 
و تو از جریان های سیاسی! 
هردو می مردیم 
من از غصه ی افت تحصیلی 
و تو از غصه ی مالیات تحمیلی! 
هر دو رسیده ایم 
من به پای تخته سیاه 
و تو به مزیت های بازار سیاه! 
هر دو خندیدیم 
من به جهل 
و تو به جهد! 
هر دو حظ کردیم 
من از دوره های ضمن خدمت 
و تواز شعار خدمت! 
حالا هر دو شگفت زده ایم 
من از فرسایش خودم 
و تو از آسایش خودت! 


تقدیم به همه فرهنگیان زحمت کش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۲

نظرات  (۱)

۲۸ آذر ۹۴ ، ۰۰:۴۳ امین (لرستان)
اقای پرویز پرستویی تشکر شما پتکیست بر پیکره فکری جناب آقای شیرزاد عبدالهی. من فکر نمیکنم این آقا از رفتار خود نسبت به جامعه دست بردارد چرا اینگونه کسب شهرت کرده است. اما تو ای پرویز پرستویی عزیز چه دردمندانه ناله و فریاد معلم سرزمینت را ندا داده ای. دمت گرم و سرت افراخته باد. سپاسگزارم آقای پرستویی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی